Kontakt pn.-pt.: 8-16

X
X

Kontakt pn.-pt.: 8-16

Dywany

Chodniki

FAQ

1. Czy obszycie chodników jest wliczone w cenę? Tak, obszywanie chodników jest wliczone w cenę, za obszycie nie musicie dopłacać.

2. Czy można złożyć zamówienie telefoniczne? Oczywiście, można składać zamówienia przez telefon podając nazwę dywanu, ilość i inne potrzebne dane do złożenia zamówienia.

3. Kiedy dostanę moją przesyłkę? Wszystkie zamówienia złożone do godziny 12:00 pakowane i wysyłane są tego samego dnia, a wszystkie złożone po godzinie 12:00 dnia następnego, dalej zależy to już od firmy kurierskiej. Przeciętnie czekamy na paczkę od 1 do 3 dni.

4. Co jeśli szybka płatność się nie powiedzie? Prosimy o kontakt w sprawie płatności- sprawdzimy co się stało. Jeśli płatność nie przeszła, będziemy prosili o tradycyjny przelew na podany numer konta. Wtedy przesyłka zostanie wysłana po otrzymaniu przelewu lub po przesłaniu potwierdzenia przelewu.

5. Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt? Oczywiście, że tak. Na zwrot produktu przysługuje 14dni, jednak produkt nie może posiadać śladów użytkowania i nie może być zniszczony. Jeżeli byście chcieli jednak wymienić dywan, prosimy o kontakt. Zazwyczaj wtedy zamawiamy kuriera, który zabierze dywan, a następnie drugi kurier przywiezie nowy.

6. Czy mogę zamówić dywan z odbiorem osobistym? Tak, dywan można zamówić przez stronę internetową i odebrać w sklepie Dekorator, ul. Zawadzka 6/12, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

7. Potrzebujesz nowego dywanu, ale nie wiesz jak go znaleźć? Zadzwoń do nas, służymy pomocą. Zapytamy o istotne szczegóły, takie jak rozmiar, kolor, czy styl wnętrza i postaramy się doradzić, które dywany warto obejrzeć.

8. Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą? Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier wysyła wiadomość do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

9. Popełniłeś błąd w formularzu zamówienia? Nic straconego, zadzwoń do nas lub napisz na naszym fb co zostało źle wpisane, my odnajdziemy zamówienie i poprawimy błąd.

10. W jakich godzinach mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta ? Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00