Kontakt:tel.: 44 741 41 41
kom.: 604 506 167
mail: biuro@dywanstyl.pl
30-dniowe prawo zwrotu
Zaufały nam tysiące podłóg
Koszyk 0,00zł PRZEJDŹ

Dywany - najczęściej zadawane pytania - FAQ

W tej części naszego serwisu znajdziesz odpowiedzi na pytania, z którymi możesz spotkać się, począwszy od momentu podjęcia decyzji o chęci zakupu dywanu, aż do chwili gdy stwierdzisz, iż należałoby go wymienić na nowszy model.



ZAKUP DYWANU

W jaki sposób kupuje się dywany na DywanStyl.pl?

Aby kupić dywan, należy wybrać spośród ponad 2000 dostępnych na naszej stronie wzorów ten, który Państwu się najbardziej podoba. Aby było to prostsze proponujemy użyć wyszukiwarki szczegółowej znajdującej się w centralnej części naszej strony, definiując jedną, bądź kilka zmiennych: kształt, kategorię, kolor i rozmiary. Gdy znajdziemy już interesujący nas produkt należy kliknąć w jego okienko. Po kliknięciu pojawią się szczegółowe informacje na temat dywanu. Po prawej stronie zdjęcia znajduje się jego cena, pod nią liczba sztuk a poniżej przycisk ,,do koszyka" pozwalający dodać produkt do naszych zakupów. Po jego naciśnięciu zostajemy przeniesieni do koszyka w którym już znajduje się wybrany dywan. Aby zatwierdzić zakup należy nacisnąć ,,dalej" a następnie postępować według podawanych wskazówek. Aby zamówienie było przekazane do realizacji należy jeszcze pamiętać aby kliknąć w linka w otrzymanym emailu.

Jakie metody płatności akceptujecie?

Umożliwiamy trzy sposoby płatności. Przelewem z konta Klienta na nasze konto, płatność przy odbiorze (przy opcji dostawy za pobraniem), lub osobiście w siedzibie firmy (polecane dla osób, które osobiście odbierają towar).

Czy posiadacie katalogi dywanów?

Funkcję katalogu pełni nasz sklep internetowy (nie posiadamy katalogu papierowego). Dzięki temu możemy na bieżąco modyfikować informacje o naszych dywanach i w ten sposób zapewnić naszym Klientom najaktualniejsze informacje na ten temat.

Czy i gdzie byłaby możliwość obejrzenia dywanu?

Nie posiadamy wystawy ani sklepu, istnieje jednak możliwość obejrzenia dywanu w siedzibie naszej firmy, gdy wybiorą Państwo opcję ,,Odbiór Osobisty".

Jak mogę sprawdzić czy dywan pasuje do wnętrza?

Aby sprawdzić czy dywan będzie pasował, można go kupić, a następnie wypróbować w domu. Jeśli nie będzie pasował, można go zwrócić w ciągu 30 dni, ponosząc jedynie koszty przesyłki. Parz punkt 32 REGULAMINU.

ZAMÓWIENIA

Jak mogę sprawdzić moje zamówienie?

Aby sprawdzić zamówienie, należy zalogować się, podając swój login i hasło w panelu logowania znajdującym się po lewej stronie pod panelem Koszyk na witrynie sklepu DywanStyl.pl.

Kiedy i jak mogę zmienić moje zamówienie?

Jeżeli realizacja zamówienia nie została rozpoczęta, to można je zmienić, wysyłając e-maila na adres biuro@dywanstyl.pl, lub kontaktując się z nami telefonicznie (pod numerem 0 604 506 167).

Kiedy i jak mogę anulować moje zamówienie?

Jeżeli realizacja zamówienia nie została rozpoczęta, to można je anulować, wysyłając e-maila na adres biuro@dywanstyl.pl, lub kontaktując się z nami telefonicznie (pod numerem 0 604 506 167). Zawsze również istnieje możliwość zwrotu dywanu w przeciągu 30 dni od daty zakupu.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Ile kosztuje wysyłka?

Na terenie Polski koszty wynoszą 20 zł (przedpłata na konto), oraz 30 zł (odbiór za pobraniem). Jeżeli klient wybierze opcję "Odbiór osobisty" to nie ponosi  kosztów wysyłki. Koszt wysyłki poza terenem Polski są obliczane indywidualne w zależności od kraju, do którego dywan ma być wysłany oraz od wielkości zamówienia.

Ile trwa dostawa?

 Na terenie Polski typowy czas dostawy to od 1 do 3 dni roboczych. Poza Polską czas dostawy to od 2 do 8 dni roboczych (wysyłka po uzgodnieniu).

Czy muszę być w domu by odebrać dywan?

Tak. Wymagana jest obecność Klienta lub innej osoby pod adresem, na który ma być dostarczony dywan. Istnieje możliwość skontaktowania się z GLS lub UPS celem uzyskania niezbędnych informacji na temat przesyłki, ustalenia dogodnej godziny lub ewentualnej zmiany miejsca dostawy.

Ja mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia i wysyłki? 

Po otrzymaniu zamówienia od Klienta, każda zmiana statusu zamówienia będzie potwierdzona e-mailem na adres e-mail podany przez klienta. Zamówienie może mieć następujące statusy: złożone, potwierdzone, wysłane i zrealizowane. Gdy przesyłkę przekazujemy do kuriera celem jej dostarczenia, to otrzymują Państwo od nas e-maila z potwierdzeniem statusu ,,Wysłane" i numerem przesyłki. Informacje te można wykorzystać do śledzenia przesyłki na stronie internetowej UPS lub GLS www.ups.com , www.gls.pl.

Czy jest możliwa dostawa na adres skrytki pocztowej?

Nie dostarczamy dywanów na adres skrytki pocztowej, ponieważ odbiór przesyłki musi zostać pokwitowany.

Czy wysłany towar nie uszkodzi się w transporcie?

Przed każdą wysyłką dokładnie sprawdzamy, czy towar nie jest uszkodzony aby mieć pewność, że opuszcza on naszą firmę w idealnym stanie. Następnie dywany pakujemy zgodnie z instrukcjami UPS i GLS. Dywany do określonego rozmiaru są zwijane w rulon a następnie zabezpieczone folią i taśmą. Dywany powyżej długości akceptowanej przez firmy kurierskie, są składane w kostkę a następnie owijane folią i taśmą (tak złożony dywan należy rozłożyć lub zwinąć w rulon tuż po dostarczeniu go przez firmę kurierską). Powyższe sposoby pakowania gwarantują bezpieczeństwo wysyłanego towaru.

Co zrobić, jeśli dostarczony dywan jest uszkodzony?

Bardzo rzadko się to zdarza, ale jeśli dywan dotarł uszkodzony, należy natychmiast skontaktować się z lokalnym biurem UPS lub GLS, oraz niezwłocznie poinformować nas o zaistniałej sytuacji dzwoniąc na numer 0 604 506 167 lub wysyłając e-maila na adres  biuro@dywanstyl.pl.

ZWROTY

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak- istnieje możliwość zwrotu dywanu, który nie spełnił oczekiwań Klienta, w ciągu 30 dni od daty zakupu. Patrz punkt 32 REGULAMINU.

Jak dokonać zwrotu?

Aby zwrócić dywan, trzeba skonsultować się z nami osobiści, dzwoniąc na numer 0 604 506 167 lub wysyłając e-maila na adres biuro@dywanstyl.pl i poinformować nas o zamiarze zwrotu. Następnie poinstruujemy Państwa o procedurze dokonania zwrotu.

Czy muszę płacić za wysyłkę, jeśli zwracam towar?

Tak, Klient płaci za wysyłkę, jeśli zwraca towar. Nie dotyczy to oczywiście sytuacji, gdy towar dotarł uszkodzony do Klienta - wtedy my płacimy za transport.

PYTANIE OGÓLNE

Promocje - Dlaczego dywany zostały przecenione?

Dywany przecenione zawsze są towarem pełnowartościowym od strony użytkowej. Zdarza się, że dywany promocyjne są kolekcjami wycofanymi z zagranicznych rynków z powodu wzornictwa lub kolorystyki, które często są bardzo popularne i pożądane na naszym polskim rynku. Często są to też dywany przecenione jako końcówki kolekcji lub towar, który udało nam się kupić na wyjątkowo korzystnych warunkach (np. od fabryki chcącej zapełnić krosno przy produkcji wielkich kontraktów). W takich wypadkach jest to dla nas wyjątkowa okazja, aby zaoferować Państwu dywany po naprawdę rewelacyjnych cenach.

Czy przy wytwarzaniu dywanów sprzedawanych na stronie DywanStyl.pl wykorzystywana jest praca dzieci?

Gwarantujemy Państwu, że w żadnym z etapów produkcji oferowanych przez nas dywanów nie jest wykorzystywana praca dzieci. Regularnie odwiedzamy fabryki z nami współpracujące i zapewniamy, że przy wytwarzaniu zatrudnieni są wyłącznie wykwalifikowani dorośli pracownicy. Większość dywanów, które Państwu oferujemy jest wytwarzana maszynowo. Taka produkcja jest wysoko zautomatyzowana i nie jest możliwe wykorzystywanie pracy dzieci, gdyż maszyny te wymagają obsługi wybitnych specjalistów.

Czy zdjęcia dywanów i ich kolory są bliskie rzeczywistości?

Zdjęcia naszych dywanów wykonywane są w sposób profesjonalny, z użyciem najlepszych aparatów cyfrowych o wysokiej rozdzielczości. Dokładamy wszelkich starań, aby oświetlenie o kontrolowanym natężeniu i cieple barw jak najdokładniej odzwierciedlało rzeczywiste kolory i wygląd dywanu. Niemniej, w zależności, od tupu jakości czy wieku ekranu komputera używanego do oglądania zdjęć dywanów, mogą one się wyświetlać inaczej na Państwa ekranie. Prosimy również pamiętać, że większość dywanów produkowana jest w technologii ,,face to face" i możliwe jest , że wzór dywanu będzie lustrzanym odbiciem wzoru przedstawionego na stronie sklepu. Na każdym prezentowanym dywanie znajduje się również nasze logo i należy pamiętać, że nie jest ono częścią wzoru.

Czy to, że dywan ma różne odcienie jest wadą?

Różnice odcieni nie są wadą dywanu. Jest to typowe zjawisko pojawiające się na powierzchni zarówno dywanów naturalnych jak i sztucznych wynikające z procesów wytwarzania i ułożenia włókien.

Czy dywany ręcznie tkane naprawdę mają pewne niedoskonałości? 

TAK- niedoskonałości wynikają z tego, że dywany są wykonywane bezpośrednio przez człowieka co nadaje im wyjątkowy charakter i sprawia, że są one cenniejsze. Krosna używane do produkcji ręcznej są zazwyczaj bardzo prostymi konstrukcjami kładzionymi na podłodze, co sprawia, że utkanie idealnego dywanu jest bardzo trudne.

Jak grube są włókna z których wykonywane są dywany? 

Grubość włókna zależy od rodzaju dywanu. Zazwyczaj włókna: wełniane, akrylowe, wiskozowe, polipropylenowe i hss są dosyć cienkie, natomiast włókna: bawełniane, fryzowe i shaggy - grube.

Co to są frędzle i jakie są ich rodzaje? 

Frędzle są przedłużeniem włókien osnowy dywanu. Są one przytwierdzone na końcach dla zapewnienia, by nici wątku się nie rozplątały lub w celach ozdobnych. Długość frędzli zależy od metody tkania dywanu oraz od danego wytwórcy. Są one czasem przycinane krócej, czasem dłużej, a w starszych typach dywanów mogą być splecione.

Kiedy należy używać podkładek  antypoślizgowych pod dywany? 

Zalecamy używać podkładek w przypadku niewielkich lub cieńszych dywanów, gdyż zabezpieczają one przed ślizganiem się dywanu i pomagają w utrzymaniu go w stałym położeniu. Podkładki zapewniają także dodatkową amortyzację, przez co zwiększają trwałość dywanu, chroniąc włókna przed zgnieceniem i zabezpieczają dywan przed skutkami zetknięcia się z ostrymi przedmiotami, takimi jak np. obcasy.

Partnerzy

Opineo
dotPay
Pekao Rabat